Gościmy

Odwiedza nas 12 gości oraz 0 użytkowników.

Obsługa Klienta

Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku
od godz. 7.00 do godz. 15.00

Do zadań Biura Obsługi Klienta należy:

  • przyjmowanie wniosków od odbiorców na przyłączenie się do sieci wod. - kan..
  • przyjmowanie zgłoszeń na odbiory techniczne przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych i ustalanie terminu odbioru
  • przyjmowanie wniosków na zawarcie umowy, a następnie sporządzanie umów na pobór wody i/lub odprowadzanie ścieków
  • przyjmowanie wniosków na montaż dodatkowych wodomierzy (montaż we własnym zakresie odbiorcy)
  • przyjmowanie zgłoszeń na odbiory dodatkowych wodomierzy
  • przyjmowanie zleceń na usługi wod. - kan.
  • przyjmowanie reklamacji od odbiorców
  • przyjmowanie od dłużników Spółki podań w sprawie uregulowania należności
  • przyjmowanie odczytów wodomierza
  • drogą elektroniczną - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • telefonicznie 24 251-07-55, 24 251-07-51

Wnioski i formularze do pobrania:

  1. wniosek o zawarcie umowy na dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków - gospodarstwa domowe
  2. wniosek o zawarcie umowy na dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków - działalność gospodarcza
  3. wniosek o wydanie warunków technicznych o przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  4. zgłoszenie budowy przyłącza wodociągowego i/lub kanalizacyjnego
  5. zlecenie wykonania badań laboratoryjnych
  6. zlecenie wykonania usługi
  7. zlecenie na wykonanie projektu przyłącza wodociągowego-kanalizacyjnego
  8. upoważnienie współwłaściciela do zawarcia umowy
  9. Wytyczne techniczne montażu wodomierza dodatkowego